• Задать вопрос менеджеру

Twitter новости

Обучение письменному иноязычному общению на основе ИКТ http://t.co/IK2NAjncrk

Online-опрос

Антиплагиат онлайнДипломант
Яндекс.Метрика

Курс?в?й удж коми кыв методикаысь

Предмет:Педагогика
Тип:Курсовая
Объем, листов:34
Word
Получить полную версию работы
Релевантные слова:образования, педагогики, институтфакультет, методики, начального, курс, педагогический, образованиюкоми, российской, науки, федерациифедеральное, агенство, министерство, государственный
Процент оригинальности:
66 %
Цена:300 руб.
Содержание:

Водзкыв 3

Ш?р юк?н.

1 юр. Улыс классъясын серпас серти ю?ртана текстл?н методика подувъяс.

1. 1 Текст, сыл?н признакъяс да сикасъяс. Текстын йит?дъяс. 5

1. 2 Серпас серти челядь сёрни дор? да текст л?сь?д?м дор? кор?мъяс (стандарт, уджтас серти). 18

1. 3 Йит?да сёрни с?вм?д?м боксянь УМК донъял?м. 22

1. 4 Серпас серти текст л?сь?д?м могысь удж котырт?м. 25

2 юр. Серпас вылын уджалiг?н койм?д класса челядьлысь т?д?млунъяс да куж?млунъяс эрд?д?м. Эксперимент.

2. 1 Челядьлысь серпас серти ю?ртана текст л?сь?д?мын кужанлунъяс эрд?д?м. Констатирующ?й эксперимент. 29

Кывк?рт?д 28

В?дитчан литература 34

Содт?дъяс:

1 Челядьл?н уджъяс. Эрд?дан эксперимент

2 Серпас

Вступление:

Коми кыв да литература (лыддьысян) урокъяс вылын ыджыд места босьт? челядьлысь устн?й да гиж?да сёрни с?вм?д?м. К?ть челядь и сёрнит?ны мам кывй?н ич?тсянь, но нал?н сёрниын бергал?ны пырджык ?тсяма «быдлунъя» кывъяс. Челядь оз в?дитчыны образн?й кывъяс?н (мича кывъяс?н, сравненияс?н да с. в. ), зэв геж?да висьтал?ны предметъяс йылысь ортсысяньыс, сь?кыда серпасал?ны кывй?н.

Вел?дч?м, культурн?й мортл?н сёрниыс быть долж?н лоны бур сюр?са, ст?ч, эсдана, подулал?ма, ясыд, сь?л?м? йиджан. А та выл? кол? бура т?дны висьтал?мтор йылысь; куж?м?н, сь?рсь?н-б?рсь?н, логичн?я и эск?дана восьтны ассьыд м?впъяс. И дзик быть колана тор – чужан кыв нормаяс т?д?м, колана кывъяс б?рйыны куж?м. Сёрни? вел?дмыс зэв сь?кыд удж. Ciй? кор? ас дорас ыджыдж т?жд, шымырт? уна п?л?с т?д?млунъяс да куж?млунъяс.

Курс?в?й уджл?н тема – улыс классъясын серпас серти юртана текст л?сь?дны вел?д?м. Тай? темаыс ло? улыс класса челядьл?н сёрниысь ш?р темаяс пиысь ?ти?н.

Уджл?н мог видлавны улыс класса челядьлысь серпас серти ю?ртана висьт методика видлал?м.

Уджл?н туялан подул коми кывй? вел?дiг?н висьт отс?г?н челядьлысь йит?са серти с?вм?дан процесс.

Туясян методъяс:1)методикаысь литература т?дмал?м да донъял?м. 2)челядьл?н текст вылын удж да сёрни б?рся наблюдайт?м, ?тведайт?м. 3)школаын эксперимент. 4)челядьлысь гиж?да уджъяс видлал?м.

Туялантор: улыс классъясын челядьл?н серпас серти уджалiг?н ю?ртана текст вел?дан удж да уджл?н условиеяс.

Гипотеза: челядьк?д к? разн?й урокъяс вылын быд текст л?сь?дан уджын дугдывт?г, ст?ч мог пукт?м?Н да текст теория выл? мыджсь?м?н ну?дны текст л?сь?д?м могысь уна сикаса с?вм?дан уджъяс, то челядьл?н серпас серти текст л?сь?д?мын кужанлунъяс вынсяласны.

Медым п?ртны ол?м? гипотеза, ми сувт?дiм татш?м могъяс:

1. Видлавны серпас серти ю?ртана текст л?сь?дны вел?д?мл?н подувъяс.

2. Талунъя вел?дан неб?гъясысь текст да серпас серти текст л?сь?д?м выл? удж пукт?м видлал?м да донъял?м.

3. Эрд?дны эксперимент вылын челядьлысь серпас серти ю?ртана гиж?д л?сь?д?м кузя куж?млунъяс да т?д?млунъяс.

Туясян подул?н лоисны уджъясыс М. Р. Львовл?н,Т. А. Ладыженскаял?н, Э. И. Поляковал?н,М. С. Соловейчикл?н,В. И. Воробьёвал?н,Н. Д. Мановал?н.

Удж Тэчас: водзкыв,ш?р юк?н,кодi артм? кык юрысь,кывк?рт?д,в?дитчан литература,содт?дъяс.

Заключение:

Улыс тшуп?д – тай? репродуктивн?й удж. Абу тырмана?н восьт?ма тема. Оз т?дчы куж?млун т?дч?дны текстын юк?нъяс. Вел?дчысьясл?н текстын сёрникузяяс ?ти тэчаса?сь, паськ?дт?м?сь. Вел?дчысьяс оз кужны в?дитчыны синонимъяс?н. Ш?р тшуп?д?н лыддям репродуктивно-творческ?й удж. Вел?дчысьяс л?сьыда гиж?ны текст. Сёрникузяяс ст?ча йитч?ма?сь, но эм?сь тырмыт?мторъяс текстын юк?нъяс т?дч?д?мын, серникузяяс паськ?д?мын. Абу пырт?ма текст? синонимъяс. Вел?дчысьяс ас гиж?дын в?дитч?ны ?тсяма юк?дъяса серникузяяс?н. Вылыс тшуп?д – творческ?й удж. Ст?ча да тырмана восьт?ма тема. Текстын торй?д?ма став юк?ныс. Серникузяяс йит?м могысь пырт?ны синонимъяс. Сёрникузяяс паськ?д?ма?сь. Вел?дчысь в?дитч? ?тсяма юк?дъяса сёрникузяяс?н. Эксперимент ну?д?м б?рын, ми аддзам, мый т?д?млунъяс да куж?млунъяс сюжета серпас серти ю?ртана текст л?сь?д?мын абу тырвый?. Унджык вел?дчысь тырвый? восьт?м?сь тема. Абу ни?ти вел?дчысь, кодi куж?ма торй?дны текстысь юк?нъяс. Кык вел?дчысьл?н эм тырмыт?мторъяс серникузяяс ?ти-м?дыск?д йит?мын. Некод тест? абу пырт?ма синонимъяс. Эм вел?дчысь, кодл?н абу артм?ма пыртны текст? ?тсяма юк?дъяс-серникузяяс. Сiдз, улыс тшуп?д вылын куж?млунъяс да т?д?млунъяс 3 вел?дчысьл?н (50%). 50% вел?дчысьл?н (3 морт)-ш?р тшуп?д вылын. Кол? пасйыны, мый т?д?млунъяс да куж?млунъяс вылыс тшуп?д вылын абу ни?ти вел?дчысьл?н-0%.

Список литературы:

Бесплатные работы:

Готовые работы:

Рекомендованные документы: